ni lah diri saye...

ni lah diri saye...

jom follow belog saye...

Wednesday, 11 May 2011

rajin pulak sy edit belog....

selamat malam...huhu~~~
malam ni rajin pulak lah saye pi edit belog ni...tengok....sampai tukar gambar jd besar gile lak tu...hahah
ntah la camane leh jd gitu...lantak pi lah...hahaa~~~
yg gmbar besar tu...gmbr sy ngn kawan2 tyme kat Dungun...tu kat depan pantai Teluk Gadung...
hari tu,, Tun Dr Mahathir dijemput dtg ke UiTM kami tu....kena bg speech sal Ketuanan Melayu....so,,kami bertiga saje plan pakai baju same...hahaha
ade aje mate yg memandang pd hr tersebut....mcm2 suare yg kami dengar...tp abaikan je lah... x heran pun...ade kami kesah??? x pun.... =)


kat bawah ni sy letak la byk ckit gmbr nye ekk....bg kwn2 melihat...huhu~~

ni sy....haha....seni lukis tu tetap ade... :p



ni kami pggl die makteh....haha...kalah ank sedare die... =)

ni wani....kecik2 cili padi...hahah....cian die...tu la...suke ngat mkn cabai....







ok lah...ni je yg sempat dikongsi kan....nt sambung laen ya....daaa~~ nyte2 alls~~

No comments:

Post a Comment